خانه وبلاگ قیمت زبری سنج زبری سنج هواتک HUATECH SRT-5100 / زبری سنج هواتک HUATECH SRT-5100 با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



قیمت زبری سنج زبری سنج هواتک HUATECH SRT-5100 / زبری سنج هواتک HUATECH SRT-5100 با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

قیمت زبری سنج زبری سنج هواتک HUATECH SRT-5100 / زبری سنج هواتک HUATECH SRT-5100 با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع قیمت زبری سنج را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات دستگاه زبری سنج فلزات-ضخامت سنج-رافنس سنج-تست رافنس که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

قیمت زبری سنج زبری سنج هواتک HUATECH SRT-5100 / زبری سنج هواتک HUATECH SRT-5100 با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع دستگاه زبری سنج فلزات-ضخامت سنج-رافنس سنج-تست رافنس  خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت زبری سنج باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم. 

جهت سفارش و خرید روی قیمت زبری سنج زبری سنج هواتک HUATECH SRT-5100 / زبری سنج هواتک HUATECH SRT-5100  کلیک کنید


قیمت زبری سنج زبری سنج هواتک HUATECH SRT-5100 / زبری سنج هواتک HUATECH SRT-5100 با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع قیمت زبری سنج در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه زبری سنج فلزات-ضخامت سنج-رافنس سنج-تست رافنس  با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از قیمت زبری سنج را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

قیمت زبری سنج زبری سنج هواتک HUATECH SRT-5100 / زبری سنج هواتک HUATECH SRT-5100 با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  قیمت زبری سنج را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی دستگاه زبری سنج فلزات-ضخامت سنج-رافنس سنج-تست رافنس  توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

 

   مشخصات دقیق بافت سطحی به طور فزاینده ای اهمیت پیدا کرده است. از یک طرف بافت سطح فاکتور کلیدی موثر و قابل اعتمادی بر روی یک جزء است و از طرف دیگر اندازه گیری و تجزیه و تحلیل آن می تواند بعنوان یک ابزار تشخیص عالی جهت آگاهی دادن از نحوه تولید سطح مورد نظر بکار آید. مشخصات سطح، نیاز به روش بهتر از تست قدیمی کشیدن ناخن بر روی یک سطح دارد، که شامل اندازه گیری دقیق و تجزیه و تحلیل خاص باشد، با حرکت دادن ناخن روی یک سطح مطمئنا سطح صاف را از سطح خشن می توان تمیز داد.
   یک ماشینکار خوب با استفاده از نمونه ای از سطح دقیق برای مقایسه ممکن است قادر باشد سطح قابل مقایسه ای را به وجود آورد. در کتاب روش بازرسی صنعتی، نویسنده بیان می کند که اگر نوک انگشت در طول سطح یا سرعت تقریبا 2.5 سانتی متر در ثانیه به حرکت درآید، بی نظمی و خشن بودن سطح تا مقدار 22 میکرومتر قابل احساس می باشد. بهر حال مشکل واقعی روش تماس سرانگشت و بیشتر روش های سنتی و قدیمی تر این است که آنها تلاش می کنند که تنها زبری سطح را آشکار سازند، در صورتی که بافت سطح شامل خیلی از خصوصیات داخلی پیچیده و وابسته به هم می باشد. اگرچه خیلی وقت است که اهمیت نقش سطح را در برخورد علمی با یک جزء دریافته اند، اما علاقه و توجه اصلی به بافت سطح به خاطر نیاز به کنترل پروسه ساخت، توسعه بیشتری یافته است.
   بافت سطح در مقابل تغییرات نحوه تولید بسیار حساس می باشد، یک تغییر حتی در ترکیب ماده اولیه یا سختی سطح قطعه بصورت یک تغییر در بافت سطح ماشینکاری شده بازتاب خواهد داشت. فرسایش ابزار، کرنش موجود در مواد و شرایط غیرصحیح ماشینکاری و شرایط محیطی، همه می توانند ردپا و اثراتی بر روی سطح داشته باشند.
   جهت نشان دادن ناصافی سطح در حالت کلی از علامت √ استفاده می گردد که سطوحی که متعلق به اعمال مکانیکی بدون براده برداری است و سطوحی که متعلق به اعمال مکانیکی با براده برداری است بترتیب از علائم √0 و √ استفاده می شود. در جدول زیر مقایسه بین علائم کیفیت سطح در استانداردهای مختلف نشان داده شده است.
روشهای اندازه گیری زبری
جهت اندازه گیری زبری سطوح می توان به روشهای زیر عمل نمود:
1- روش مقایسه ای: ساده ترین وسیله اندازه گیری زبری سطوح، مقایسه زبری سطح قطعه کار با سطح نمونه های موجودی می باشد که دارای ارتفاع زبر معینی می باشند، در این روش به کمک کشیدن انگشت یا ناخن روی سطح مورد آزمایش، زبری سطح آن را با زبری سطح نمونه مقایسه و اندازه زبری را تعیین می کنند.
2-زبری سنج دیجیتالی: برای اندازه گیری زبری سطح در کارهای سری، معمولا از اندازه گیر الکترومکانیکی استفاده می کنند. در این دستگاه میله لمس کننده با نوک الماسه بسیار ظریف روی سطح کار در حدود 6 تا 10 میلیمتر کشیده می شود، انتهای ین میله در داخل بویینی قرار دارد. بعلت مضر بودن سطح کار، میله لمس کننده در داخل بویین به بالا و پایین حرکت کرده و سبب قطع خطوط قوای موجود در سیم پیچ می گردد، و جریان مغناطیسی ضعیفی را بوجود می آورد. تغییرات جریان توسط دستگاههای تقویت کننده ای به عقربه ای منتقل شده و روی صفحه مدرج بر حسب واحد زبری سطح قابل خواندن می گردد. در برخی از آنها تغییرات زبری سطح بر روی نوار همزمان چاپ می گردد در روی این دستگاهها معمولا کلیدی نصب شده است که برای انتخاب ردیف زبری های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
نکات مهم در انتخاب یک زبری سنج دیجیتال:
• محدوده اندازه گیری
• دقت اندازه گیری
• قابلیت اندازه گیری پارامترهای مختلف زبری
• نوع اندازه گیری
• قابلیت اتصال به کامپیوتر یا پرینتر
قیمت زبری سنج زبری سنج هواتک HUATECH SRT-5100 / زبری سنج هواتک HUATECH SRT-5100 با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات دستگاه زبری سنج فلزات-ضخامت سنج-رافنس سنج-تست رافنس  پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله قیمت زبری سنج را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از قیمت زبری سنج را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟